Poslujte s svojimi strankami na daljavo, brez obiska poslovalnice

WEBINAR

Poslujte s svojimi strankami na daljavo,
brez obiska poslovalnice

Image

Spletna učilnica
Povezavo do učilnice dobite prek e-pošte.

Image

Četrtek, 2. december 2021,
ob 11. uri
▶ Dolžina predavanja: 30 minut
▶ Vprašanja udeležencev: 15 minut

Image

Kotizacija
Webinar je brezplačen, vendar je število mest omejeno.

S pandemijo se je del poslovnih aktivnosti preselil v digitalno okolje. Pri tem podjetja uvajajo nove rešitve, s katerimi strankam lajšajo poslovanje na daljavo, brez obiska poslovalnice. Videoidentifikacija, digitalna identiteta in elektronsko potrjevanje transakcij so ključni gradniki celovite storitve za digitalno poslovanje s strankami. Z njihovo uporabo podjetja strankam omogočajo takojšen in varen dostop do svojih storitev kjerkoli in kadarkoli.

Sistem videoidentifikacije se integrira v informacijski sistem podjetja tako, da je rezultat identifikacije na voljo takoj po zaključku in lahko stranka opravi naslednji korak, običajno elektronsko podpiše pogodbo.

Na brezplačnem webinarju vam bomo predstavili:

  • kaj je videoidentifikacija,
  • kakšen je postopek uporabe,
  • prednosti in primere uporabe.

 

Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, bomo na vaš e-naslov poslali povezavo do posnetka webinarja.

Prijava

Videoidentifikacija – kaj je?

Videoidentifikacija omogoča identifikacijo strank in sklepanje poslovnih transakcij na daljavo. Stranka lahko s storitvijo videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero varno dostopa do različnih storitev in popolnoma digitalno posluje s podjetjem, ki to možnost omogoča.

E-identiteta – kdo podpisuje pogodbe?

E-identiteta je v digitalnem svetu.   Z njo se posameznik predstavi ponudniku storitve prek računalnika, mobitela ali tablice. Prednost e-identitete je, da ponudnik natanko ve, kdo podpisuje pogodbe. Pri ustvarjanju e-identitete je pomembno, kako je posameznik pred tem preverjen, saj to določa stopnjo zaupanja vanjo in vrsto poslov, ki jih posameznik lahko sklepa.

Brez fizične prisotnosti v poslovalnici

Videoidentifikacija je primerna za izvedbo poslovnih transakcij, ki zahtevajo fizično prisotnost stranke, na primer pri odpiranju trgovalnega ali bančnega računa, podpisu zavarovalne pogodbe in sklepanju naročniških razmerij. Z videoidentifikacijo lahko prek digitalnih kanalov prepoznamo posameznika, lahko pa si posameznik ustvari e-identiteto, ki jo uporablja pri nadaljnjih transakcijah. V postopku videoidentifikacije, ki poteka prek videopovezave, se preveri posameznikove podatke.

Predavatelj

Metod Platiše

Metod Platiše, Telekom Slovenije

Metod Platiše je v Telekomu Slovenije produktni vodja za področja elektronske videoidentifikacije, podpore upravljanju digitalnih transakcij in kibernetske varnosti. Ima več kot 20 let izkušenj, v dosedanji karieri pa se je ukvarjal s sistemskim inženiringom in arhitekturami komunikacijskih omrežij, vodil pa je tudi zahtevnejše projekte in ekipe na področju sistemske integracije. 

 

Komu je webinar namenjen?

Webinar je namenjen vsem podjetjem, ki želijo digitalizirati svoje poslovanje in procese ter omogočiti svojim strankam izvajanje poslovnih transakcij in drugih storitev na daljavo. 

Prijava na webinar:

Poslujte s svojimi strankami na daljavo,
brez obiska poslovalnice

Webinar bo potekal v spletni učilnici. Povezavo do spletne učilnice dobite po e-pošti.

Termin: četrtek, 2. december 2021, ob 11. uri

Prosimo pravilno izpolnite vsa obvezna polja.Prišlo je do tehnične napake. Prosimo, poskusite ponovno.Thank you for your submission.
Prosimo pravilno izpolnite vsa obvezna polja.Prišlo je do tehnične napake. Prosimo, poskusite ponovno.